خانه / کارت ویزیت / 50+ نمونه کارت ویزیت کاشت ناخن جذاب
نمونه کارت ویزیت کاشت ناخن

50+ نمونه کارت ویزیت کاشت ناخن جذاب

شما اگر به عنوان یک فرد متخصص در حوزه کاشت ناخن فعالیت می‌کنید برای اینکه بتوانید  خود را در دنیای رقابتی امروز معرفی کنید نیاز دارید تا از ابزارهای مختلف تبلیغاتی استفاده کنید، که یکی از این ابزارها کارت ویزیت است. ما در این مقاله علاوه بر معرفی 50+ نمونه کارت ویزیت کاشت ناخن به بررسی مهمترین عوامل تاثیرگذار آن در طراحی، متن و چاپ یک کارت ویزیت مناسب برای کاشت ناخن خواهیم پرداخت.

عوامل تاثیرگذار در طراحی کارت ویزیت کاشت ناخن

هنگام طراحی کارت ویزیت ناخن، همانند طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه از المان‌ها و رنگ‌های مناسب استفاده شود.

هنگام انتخاب رنگ مناسب برای طراحی کارت ویزیت کاشت ناخن بهتر است که از رنگ‌هایی که جذابیت بیشتری برای بانوان دارند مانند رنگ بنفش یا قرمز استفاده شود.

 

50+ نمونه کارت ویزیت کاشت ناخن

عوامل تاثیرگذار در متن کارت ویزیت

انتخاب نوع محتوا در میزان تاثیرگذاری آن موثر است. هنگامی که می‌خواهید متن مناسب را برای درج در کارت ویزیت انتخاب کنید بهتر است در نظر بگیرید که مشتریان شما چه کسانی هستند و کارت ویزیت به دست چه کسانی خواهد رسید.

استفاده از نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس پستی و آدرس شبکه‌های اجتماعی(اینستاگرام) در کارت ویزیت می‌تواند باعث افزایش تاثیرگذاری آن در کارت ویزیت کاشت ناخن شود.

عوامل تاثیرگذار در چاپ کارت ویزیت

یکی دیگر از عوامل موثر در کارت ویزیت نوع چاپ آن است. چاپ کارت ویزیت دارای دو روش (چاپ آفست و چاپ دیجیتال) می‌باشد.

مزایائی که چاپ دیجیتال نسبت به چاپ آفست دارد این است که چاپ دیجیتال دارای کیفیت بالاتری نسبت به چاپ آفست است. چاپ آفست برای تیراژهای بالا مانند چاپ روزنامه استفاده می‌شود ولیکن چاپ دیجیتال در تیراژ پائین و مقرون به صرفه تر از چاپ آفست می‌باشد.

برای طراحی و چاپ کارت ویزیت کاشت ناخن می‌توانید با شماره 41915-021 تماس حاصل نموده و یا به لینک چاپ کارت ویزیت مراجعه فرمایید.

همچنین جهت مشاهده تمامی نمونه‌ها لینک نمونه کارت ویزیت را کلیک نمایید.

درباره صالحی سئو

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar