خانه / کارت ویزیت / 60+ نمونه کارت ویزیت پزشکی جذاب
نمونه کارت ویزیت پزشکی

60+ نمونه کارت ویزیت پزشکی جذاب

کسب‌وکارهای بسیاری هستند که از ابزارهای مختلف بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی و برند خود استفاده می‌کنند و پزشکان نیز از این امر مستثنی نیستند. امروزه ما پزشکان بسیاری را می‌شناسیم که برای معرفی خود از انواع روش‌های بازاریابی استفاده می‌کنند که یکی از این روش‌ها استفاده از کارت ویزیت است. ما در ادامه مقاله به بررسی 60+ نمونه کارت ویزیت پزشکی جذاب و مهم‌ترین عوامل موثر در طراحی، متن و چاپ کارت ویزیت میپردازیم.

عوامل تاثیرگذار در طراحی کارت ویزیت پزشکی

رنگ آبی و سبز نمایانگر آرامش است و افراد با دیدن این دو رنگ احساس آرامش می‌کنند. هنگام طراحی یک کارت ویزت پزشکی تاثیرگذار، توصیه می‌گردد تا از رنگ‌های سبز و یا آبی استفاده گردد تا افراد با دیدن این رنگ‌ها احساس آرامش و اعتماد کنند.

اگر کارت ویزیت برای یک دکتر جراح قلب طراحی می‌شود، بهتر است از المان‌های مرتبط مانند نوار قلب و … و اگر برای متخصص کودکان طراحی می‌گردد، بهتر است از عکس یه کودک و یا المان‌های مرتبط با متخصص کودکان در هنگام طراحی کارت ویزیت استفاده گردد تا افراد پس از دریافت کارت ویزیت متوجه نوع تخصص پزشک شوند.

60+ نمونه کارت ویزیت پزشکی

عوامل تاثیرگذار در متن کارت ویزیت

هنگام طراحی کارت ویزیت برای پزشکان حتماً در نظر گرفته شود که روزها و ساعات حضور پزشک در مطب،تخصص پزشک، آدرس دقیق، شماره‌های تماس، آدرس سایت و اگر امکان نوبت دهی آنلاین برای بیماران موجود است، لینک نوبت دهی آنلاین در کارت ویزیت درج شود تا بیماران در صورت نیاز بتوانند نوبت خود را از طریق راه‌های ارتباطی برای مراجعه به پزشک دریافت کنند.

عوامل تاثیرگذار در چاپ کارت ویزیت

امروزه چاپخانه‌ ها برای سفارشات چاپ کارت ویزیت از دو روش چاپ آفست و یا چاپ دیجیتال استفاده می‌کنند. چاپ آقا از روش دیجیتال برای چاپ کارت ویزیت استفاده می‌کند. روش دیجیتال دارای سرعت بالاتری نسبت به چاپ آفست بوده و علاوه بر کیفیت بالای آن باعث کاهش هزینه‌ها نیز خواهد شد.شما می‌توانید از طریق سایت و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و از طریق کارشناسان چاپ آقا سفارشات خود را پیگیری کنید.

برای طراحی و چاپ کارت ویزیت پزشکی می‌توانید با شماره 41915-021 تماس حاصل نموده و یا به لینک چاپ کارت ویزیت مراجعه فرمایید.

همچنین جهت مشاهده تمامی نمونه‌ها لینک نمونه کارت ویزیت را کلیک نمایید.

درباره صالحی سئو

1
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar
1 نظرها
0 موضوع پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ ها
پرطرفدارترین نظرها
1 نظر نویسندگان
محبوب الله نظرات اخیر نویسندگان
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محبوب الله
مهمان
محبوب الله

چیزی خاص دیده نمی شود