خانه / کارت ویزیت / 50+ نمونه کارت ویزیت رستوران جذاب
نمونه کارت ویزیت رستوران

50+ نمونه کارت ویزیت رستوران جذاب

رستوران‌ها مانند سایر کسب‌وکارها نیاز دارند تا خود را از طریق ابزارهای مختلف بازاریابی به مخاطبان خود معرفی کنند که یکی ازاین ابزارها کارت ویزیت است. ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بیش از 50 نمونه کارت ویزیت رستوران و بررسی مهمترین عوامل تاثیرگذار آن از جمله طرح، متن و چاپ بپردازیم.

عوامل تاثیرگذار در طراحی کارت ویزیت رستوران

زمانی که می‌خواهید کارت ویزیت رستورانی را طراحی کنید ابتدا در نظر بگیرید که رستوران شما چه نوع غذایی را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال غذای ایرانی، غذای ایتالیائی و یا … ، که می‌تواند در طراحی کارت ویزیت بسیار موثر باشد. همچنین می‌توانید در طراحی کارت ویزیت خود سبک رستوران (کلاسیک یا مدرن) بودن آن را در نظر بگیرید. اگر رستوران شما دارای فضای کلاسیک است، پیشنهاد می‌گردد از کارت ویزیتی استفاده کنید که نشان دهنده فضای رستوران شما باشد.

نکته بعدی که هنگام طراحی کارت ویزیت باید در نظر گرفت انتخاب رنگ است. پیشنهاد می‌گردد تا از رنگی در طراحی کارت ویزیت رستوران استفاده شود که نمایانگر نوع فعالیت و فضای رستوران می‌باشد.

عوامل تاثیرگذار در متن کارت ویزیت

هنگامی که می‌خواهید متن کارت ویزیت خود را انتخاب کنید حتما در نظر بگیرید تا آدرس دقیق رستوران، شماره‌های تماس و همچنین اگر از طریق اپلیکیشن یا سایت امکان سفارش غذا توسط مشتریان وجود دارد، آدرس دقیق اپلیکیش یا سایت را در کارت ویزیت درج کنید. استفاده از محتوای مناسب و دقیق در کارت ویزیت دسترسی مشتریان برای انتخاب رستوران جهت سفارش غذا را آسان می‌کند.

50+ نمونه کارت ویزیت رستوران

عوامل تاثیرگذار در چاپ کارت ویزیت

چاپ با کیفیت در میزان تاثیرگذاری مشتریان موثر است. چاپ دیجیتال علاوه بر اینکه دارای کیفیت بالائی است در تیراژ پایین باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود و نسبت به سایر روش‌های چاپ مقرون به صرفه می‌باشد.

ما در چاپ آقا از چاپ دیجیتال استفاده می‌کنیم. شما می‌توانید به صورت آنلاین و غیرحضوری در سایت سفارشات خود را ثبت کنید سپس از طریق کارشناسان ما سفارشات خود را پیگیری کنید و در مدت زمان کوتاه تحویل بگیرید.

برای طراحی و چاپ کارت ویزیت رستوران می‌توانید با شماره 41915-021 تماس حاصل نموده و یا به لینک چاپ کارت ویزیت مراجعه فرمایید.

همچنین جهت مشاهده تمامی نمونه‌ها لینک نمونه کارت ویزیت را کلیک نمایید.

درباره صالحی سئو

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar