خانه / کارت ویزیت / 40+ نمونه کارت ویزیت مشاور املاک جذاب
نمونه کارت ویزیت مشاوره املاک

40+ نمونه کارت ویزیت مشاور املاک جذاب

طراحی یک کارت ویزیت حرفه‌ای در حوزه املاک باعث ترغیب مخاطب شده و باعث ایجاد ارتباط موثر می‌شود. ما در این مقاله به معرفی 40+ نمونه کارت ویزیت مشاور املاک و عوامل موثر در طراحی، چاپ و متن آن می‌پردازیم.

عوامل تاثیرگذار در طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت در خصوص کسب‌وکار شما صحبت می‌کند، در نتیجه انتخاب نوع رنگ، فونت و اشکال مناسب در طراحی کارت ویزیت در چگونگی معرفی کسب‌وکار بسیار موثر است. چگونگی معرفی کسب‌وکار باعث پذیرش یا عدم پذیرش مشتریان می‌شود.

از نظر روانشناسی رنگ، هر رنگی معنا و مفاهیم خود را دارد و به عنوان مثال قرمز به معنای قدرت و آبی به معنای حیات و زندگی است و شما با توجه به سلیقه و برند خود می‌توانید از رنگ‌ها هنگام طراحی کارت ویزیت استفاده کنید. همچنین استفاده از تصاویر یا المان‌های مناسب، می‌تواند در معرفی کسب‌وکار به مخاطبان کمک شایانی کند.

40+ نمونه کارت ویزیت مشاور املاک

عوامل تاثیرگذار در متن کارت ویزیت

زمانی که افراد در جستجوی یک مشاور املاک مناسب جهت انجام امور ملکی هستند، شما می‌توانید با استفاده از محتوای مناسب  برند خود را به آنها معرفی کنید. محتوای مورد نیاز جهت طراحی یک کارت ویزیت املاک شامل: نام برند، شماره تماس، آدرس پستی، آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

عوامل تاثیرگذار در چاپ کارت ویزیت

برای چاپ کارت ویزیت از دو روش استفاده می‌شود که یکی چاپ آفست و دیگری چاپ دیجیتال می‌باشد. چاپ آفست، برای محصولاتی با تیراژ بالا مانند چاپ روزنامه استفاده شده و زمان بر است،  این در حالی است که چاپ دیجیتال علاوه سرعت بالا باعث کاهش هزینه‌ها نیز خواهد شد.

ما در چاپ آقا از چاپ دیجیتال استفاده می‌کنیم که بسیار مقرون به صرفه در تیراژ پایین بوده و امکان تحویل کار ویزیت را در یک روز فراهم می‌کند.

برای طراحی و چاپ کارت ویزیت مشاور املاک می‌توانید با شماره 41915-021 تماس حاصل نموده و یا به لینک چاپ کارت ویزیت مراجعه فرمایید.

همچنین جهت مشاهده تمامی نمونه‌ها لینک نمونه کارت ویزیت را کلیک نمایید.

درباره صالحی سئو

1
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar
1 نظرها
0 موضوع پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ ها
پرطرفدارترین نظرها
1 نظر نویسندگان
سجاد نظرات اخیر نویسندگان
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سجاد
مهمان
سجاد

سلام میتونم از طرح هاتون برای طراحی استفاده کنم؟