خانه / کارت ویزیت / 60+ نمونه کارت ویزیت ورزشی جذاب
نمونه کارت ویزیت ورزشی

60+ نمونه کارت ویزیت ورزشی جذاب

کسب‌وکارها برای معرفی خدماتی که ارائه می‌دهند از انواع ابزارهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند و یک باشگاه ورزشی برای اینکه بتواند خود را بهترین نحو به مخاطبان خود معرفی کند از این ابزارها استفاده می‌کند که یکی از این ابزارها کارت ویزیت می‌باشد. در ادامه با 60+ نمونه کارت ویزیت ورزشی آشنا خواهید شد.

برای اینکه بتوان یک کارت ویزیت تاثیر گذار طراحی کرد نیاز است تا نکاتی را در خصوص طراحی، متن و چاپ در نظر گرفت که در ادامه این مقاله به بررسی این نکات می‌پردازیم.

 

عوامل تاثیرگذار در طراحی کارت ویزیت ورزشی

برای طراحی یک کارت ویزیت ورزشی بهتر است به نوع رنگ و فونت، استفاده از عکس و المان‌های مرتبط و حتی جنس و نوع کاغذ مورد استفاده در کارت ویزیت دقت شود. از رنگ و فونت جذاب،  عکس و یا المان‌های مرتبط به یک باشگاه ورزشی و همچنین از جنس با کیفیت در طراحی کارت ویزیت استفاده شود تا باعث افزایش میزان تاثیرگذاری آن بر روی مخاطب گردد.

 

عوامل تاثیرگذار در متن کارت ویزیت

بعد از طراحی کارت ویزیت قدم دوم استفاده از متن مناسب جهت معرفی باشگاه ورزشی است. یک باشگاه ورزشی برای اینکه بتواند خود را به بهترین شکل معرفی کند، نیاز دارد تا آدرس پستی، شماره‌های تماس و حتی آدرس سایت و یا شبکه‌های اجتماعی را در کارت ویزیت درج کند تا افراد به راحتی بتوانند از طریق راه‌های ارتباطی مختلف با باشگاه در ارتباط باشند.

60+ نمونه کارت ویزیت ورزشی

عوامل تاثیرگذار در چاپ کارت ویزیت

بعد از اینکه کارت ویزیت را طراحی کردید و محتوای آن را داخل کارت ویزیت درج کردید، حال نوبت به چاپ کارت ویزیت رسیده است. چاپخانه‌ها برای چاپ کارت ویزیت از دو روش (آفست و دیجیتال) استفاده می‌کنند.

روش آفست برای چاپ در تیراژ بالا و دیجیتال برای چاپ در تیراژ  پائین استفاده می‌گردد. چاپ آقا برای چاپ کارت ویزیت از روش چاپ دیجیتال استفاده می‌کند که این روش در مقایسه با روش افست باعث افزایش سرعت چاپ کارت ویزیت و کیفیت آن می‌شود.

برای طراحی و چاپ کارت ویزیت ورزشی می‌توانید با شماره 41915-021 تماس حاصل نموده و یا به لینک چاپ کارت ویزیت مراجعه فرمایید.

همچنین جهت مشاهده تمامی نمونه‌ها لینک نمونه کارت ویزیت را کلیک نمایید.

درباره صالحی سئو

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar