خانه / کارت ویزیت / یعنی داشتن یک کارت ویزیت تا این حد مهمه؟
اهمیت کارت ویزیت

یعنی داشتن یک کارت ویزیت تا این حد مهمه؟

این روزها که تکنولوژی به صورت لحظه‌ای در حال پیشرفته و بازار استفاده از اینترنت برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات خیلی داغ شده، ممکنه استفاده از کارت ویزیت دیگه خیلی تعجب‌آور باشه! اما با یک نگاه 360 درجه می‌تونیم ببینیم که هیچ کدوم از روش‌های دنیای دیجیتال تاکنون نتونستن که جای یک کارت ویزیت چاپ شده رو برامون پر کنن.

حالا چرا یک کارت ویزیت برای همه ما با هر کسب‌وکار یا تجارتی که داریم انقدر مهم شده؟ مگه این برگه کوچیک در جاهای مختلف چه نقشی داره؟ کارت ویزیت ها با اینکه ابعاد خیلی کوچیکی دارن اما به‌راحتی می‌تونن نقش یک معرف و بازاریاب بالقوه رو در هر زمینه‌ای که بخوایم برامون ایفاء کنن.

حالا قبل از هر چیز، یک سوال!
واقعا همه ما به یک کارت ویزیت حرفه‌ای نیاز داریم؟

تا حالا به این فکر کردین که کارت ویزیت به من چه کمکی می‌کنه اگه:

1- من یک دانشجو و تازه کار باشم؟
2- دنبال یک کار خوب با تخصصی که دارم باشم؟
3- یک کارمند مبتدی یا متخصص حرفه‌ای باشم؟
4- مدیر یک شرکت نوپا و استارتاپی یا یک شرکت قدیمی و باسابقه باشم؟
5- تجارت و کار شخصی خودم رو داشته باشم و بخوام که کسب‌و‌کارم رو به همه معرفی کنم؟
6- یک فرد شناخته شده باشم اما بازم بخوام که کارم رو گسترش بدم؟
7- بخوام خودم رو حرفه‌‎ای به متخصصان دیگه معرفی کنم؟
8- ارتباط کاری خودم با مخاطبانم رو همیشه حفظ کنم؟
9- …

بله، یک کارت ویزیت به این کوچیکی، بی‌چون و چرا، به ما در همه این زمینه‌ها کمک می‌کنه!

اهمیت کارت ویزیت

در ادامه این مطلب دلایلی رو با هم مطرح می‌کنیم که نشان می‌ده همه ما به یک کارت ویزیت مخصوص به خودمون نیاز داریم.

 

1- کارت ویزیت می‌تونه یک فرصت استثنایی برای معرفی شما و کسب و کارتون محسوب بشه!

تا به حال شده که در یک سمینار، رویداد و یا همایش‌ خاصی حضور داشته باشین و در آن‌جا خیلی غیرمنتظره با افرادی آشنا بشین که در تجارت و کسب‌وکارشون حرفه‌ای باشن و از قرار تخصص شما هم خیلی مرتبط به تجارت آن‌ها باشه؟ اینجور مواقع همه ما به دنبال راهی برای برقراری یک مکالمه کاری موفق با آن‌ها می‌گردیم و سعی می‌کنیم که خودمون رو به عنوان یک فرد متخصص و ماهر معرفی کنیم.

حالا وقتی این مکالمه موفق شروع شد، کارت ویزیت ما حکم یک کارت طلایی رو پیدا میکنه که میتونه ما رو بهتر و موثرتر معرفی کنه. البته این اتفاق می‌‌تونه فقط مختص به مکان‌های پرجمعیت نباشه و فرصت استثنایی رو برای ما در جمع‌های دوستانه و کوچک هم فراهم کنه.

اهمیت کارت ویزیت

 

2- کارت ویزیت، پل مستقیم و دوباره‌ایه بین شما و مخاطبانتون!

در خیلی مواقع وقتی مکالمه کاری شما و مخاطبانتون تموم میشه، در نهایت یک سری اطلاعات تماس ببن شما و آن‌ها رد و بدل میشه؛ این وظیفه خطیر می‌تونه به عهده یک کارت ویزیت مناسب باشه. بخاطر همین می‌تونیم کارت ویزیت ‌ها رو یک راه ارتباطی مجددی بدونیم که حتی اگه مدت‌ها از زمان آشنایی افراد با شما و کسب‌و‌کارتان گذشته باشه بدون نیاز به گشتن شماره تماس باز هم باعث ارتباط آن‌ها با شما می‌شن. برای همین باید مراقب باشیم که در کارت ویزیتمون چیزی رو از قلم نندازیم!

اهمیت کارت ویزیت

 

3- کارت ویزیت در جلسات شما مثل یک برگه تبلیغاتی موثر در دستان دیگران دیده میشه!

کارت ویزیت شما یک پکیج کاملی از اطلاعات مهم در مورد تخصص و خدمات شماست. برای همین می‌تونین از آن در جلسات و دیدارهایی که از حضور افراد مهم در آن مطلع هستین استفاده کنین و با یک برنامه منظم کارت ویزیت خودتون رو به دیگران ارائه بدین.

 

4- کارت ویزیت، یک روش مقرون‌به‌صرفه اما حرفه‌‌ایه!

توی بازاری که همه به دنبال رقابت هستن و از روش‌های تبلیغاتی مختلفی استفاده می‌کنن؛ طراحی و چاپ یک کارت ویزیت یکی از ایده‌آل‌ترین روش‌های تبلیغاتی محسوب میشه. چراکه هم قیمت مناسبی داره و هم هر چیزی که نیازه تا ما از خودمون به مشتری بگیم رو راحت در اختیارش می‌گذاره! تازه از همه مهم‌تر اینکه امکان نداره که مشتری‌هامون این کارت مقرون‌به‌صرفه رو اگه زیبا و با‌کیفیت طراحی و چاپش کرده باشیم گم کنن! پس خیالتون راحت!

اهمیت کارت ویزیت

می‌خوام کارت ویزیت خودم رو سفارش بدم

5- کارت ویزیت، یک ابزار همیشه در دسترسه!

فارغ از اینکه مشتری شما کجاست و چه زمانی به شما نیاز داره کافیه که فقط یک لحظه به کارت ویزیتی که از شما داره نگاه کنه تا تمامی اطلاعات تماس مورد نیازش رو ببینه. آن هم بدون نیاز به گوشی، لپتاپ و اینترنت برای پیدا کردن یک متخصصی مثل شما!

 

6- کارت ویزیت، نماینده تخصص شما، بدون اطلاعتونه!

اگه شما یک کسب‌وکار مختص به خودتون رو داشته باشین و در آن خیلی حرفه‌ای هم عمل کرده باشین؛ تا جایی که رضایت خیلی از مشتری‌هاتون آوازه گوش‌ها شده باشه، شک نکنین که همان مشتری‌ها بدون اینکه شما اطلاع داشته باشین کارت ویزیت شما رو به دیگران هم میدن و غیر مستقیم باعث آشنایی افراد بیشتر با شما، خدمات، محصولات و تجارتتون می‌شن. پس تخصص خودتون رو با داشتن یک کارت ویزیت زیبا و حرفه‌ای تکمیل کنین.

اهمیت کارت ویزیت

 

7- کارت ویزیت، نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن شما و منتقل‌کننده حس اعتماد به مخاطبانتونه!

بدون اینکه در نظر بگیریم مخاطب ما مدیری از یک شرکت بزرگی است و یا یک کارمند ساده وقتی می‌خوایم شماره و اطلاعات کسب‌وکارمون رو به او بدیم اصلا خوشایند نیست که آن شخص رو درگیر پیدا کردن کاغذ و قلم برای نوشتن شماره همراه، آدرس وبسایت، ایمیلمون و .. کنیم.

معرفی کردن اصول و راه و روش خودش رو داره! وقتی شما خودتون رو با رائه یک کارت ویزیتی که شامل نام تجاری، لوگوی تجاری و تمامی اطلاعات مورد نیازه معرفی می‌کنین ناخود‌آگاه به مشتری و مخاطب مورد نظرتون حس خوب و اطمینان بیشتری از حرفه‌ای بودنتون رو انتقال می‌دین، که این موضوع در جلب نظر و تمایل آن‌ها می‌تونه تاثیر زیادی داشته باشه.

اهمیت کارت ویزیت

پس همون‌طور که با هم دیدیم داشتن کارت ویزیت اولین نیاز هر کدوم از ما در کسب‌وکارمونه؛ اما باید توجه کنیم که کارت ویزیتی که از آن برای معرفی، تبلبغات و ارتباط با مخاطبین خود استفاده می‌کنیم به صورت حرفه‌ای و متناسب با کسب و کار و نیاز ما طراحی و چاپ بشه تا تاثیرگذاری کافی رو برامون به وجود بیاره.

برای همین مجموعه چاپ آقا که یک مجموعه پیشرو در صنعت چاپ و طراحیه؛ با داشتن طراحان حرفه‌ای، متخصصان چاپ و دستگاه‌های چاپی به روز تونسته جذاب‌ترین و با کیفیت‌ترین کارت ویزیت ها رو، اونم در مدل‌های مختلف‌ به مشتریان خودش عرضه کنه.

اگر شما هم مثل من احساس نیاز به داشتن یک کارت ویزیت مخصوص به خودتون رو دارین پیشنهاد می‌کنم یک نگاه به کارت ویزیت های متنوع چاپ آقا بندازین! به خصوص که این مجموعه اولین ارائه‌دهنده ابزار طراحی آنلاین و رایگان هم هست!

درباره صالحی سئو

4
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar
4 نظرها
0 موضوع پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ ها
پرطرفدارترین نظرها
4 نظر نویسندگان
سهرابzhalehمهدیparisa نظرات اخیر نویسندگان
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سهراب
مهمان
سهراب

چرا تاریخ پست هاتون میلادیه؟!
خارجیه اونجا بسلامتی؟

zhaleh
مهمان
zhaleh

ممنونم عالی بود.

مهدی
مهمان
مهدی

چاپ آقا بهترینه، از مطالب عالیتون ممنونم

parisa
مهمان
parisa

سلام تشکر از مطالب خوبتون