خانه / کارت ویزیت / کارت ویزیت های خلاق و منحصر به فرد
کارت ویزیت های خلاق

کارت ویزیت های خلاق و منحصر به فرد

اگر شما به دنبال یک راه منحصر به فرد برای کارت کسب و کار خود هستید، پس این مقاله را با دقت مطالعه کنید. ما 15 نمونه کارت ویزیت های خلاق منحصر به فرد و  از انواع مختلف کسب و کارها با روش های مختلف جمع آوری کرده ایم. بعضی از آنها به لحاظ بصری جذاب هستند، بعضی از آنها فانتزی و بعضی کاربردی. این نمونه ها نشان می دهد که کارت ویزیت نباید حتما در اندازه استاندارد چاپ شود و می توان در هر اندازه ای و در هر شکلی چاپ کرد.

با وجود اندازه کوچک خود، کارت ویزیت یکی از قدرتمند ترین و راحت ترین ابزار بازاریابی است نه تنها ارتباطی بین شما و مخاطب جدید خود ایجاد می کند، بلکه یک راه سریع برای ایجاد یک تصور بزرگ است. کارت های کسب و کار، مهارت ها و دستاوردهای خود را ترویج می دهند و به عنوان ظرف کوچک برای ایده های بزرگ عمل می کنند که نام تجاری و ماهیت شرکت را منعکس می کنند.

 

شکل:

رایج ترین کارت های کسب و کار در سایز استاندارد و در شکل مستطیلی، مربع و دایره هستند. یکی از راه های ایجاد خلاقیت تغییر شکل است. برش به شما اجازه می دهد کارت های کسب و کار را در اشکال مختلف انتخاب کنید و کارت های خسته کننده را به طرحی جذاب و تازه تبدیل کنید.

 

شکل کارت ویزیت
شکل کارت ویزیت

 

شکل کارت ویزیت
شکل کارت ویزیت

 

شکل کارت ویزیت
شکل کارت ویزیت

 

شکل کارت ویزیت
شکل کارت ویزیت

 

شکل کارت ویزیت
شکل کارت ویزیت

 

جنس:

کارت ها را روی یک بستر مناسب و منحصر به فرد چاپ کنید. چه نوع جنس، با شرکت شما سازگار است؟ کارت ویزیت چوبی ؟ کارت ویزیت شیشه ای؟

 

جنس کارت ویزیت
جنس کارت ویزیت

 

جنس کارت ویزیت
جنس کارت ویزیت

 

طرح:

طراحی کارت ویزیت، نیاز به یک طوفان مغزی و اجرای دقیق برای به دست آوردن بهترین اثر دارد. چنانچه فکر می‌کنید مهارت کافی ندارید، کار خود را به یک طراح حرفه‌ای بسپارید و  فرآیند طراحی کارت های کسب و کار را دست کم نگیرید.

 

طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت

 

طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت

 

پرفراژ:

پرفراژ یک نقطه خلاقیت برای طراحان است. یکی از راه های استفاده از کارت های پرفراژ این است که یک کارت دو لایه طراحی کنید مشتریان شما می توانند لایه ی بالا را از هم جدا کنند و یک عنصر شگفت انگیز از شماره مسابقه یا یک ویژگی جالب و یا کد تخفیف در مورد کسب و کار شما را مشاهده کنند. پرفراژ یک روش فوق العاده عالی است. کارت های کسب و کار پرفراژ را می توان جهت انتقال پیام تبلیغاتی آماده کرد.

 

پرفراژ

 

پرفراژ

 

 

با پرفراژ می توانید مفهومی خاص در مورد کسب و کار خود را به مخاطب منتقل کنید و کارتی خلاق بسازید.

به کارت ویزیت زیر نگاه کنید. کارت هوشمندانه که از وسط تقسیم می شود، خدمات وکیل طلاق را نشان می دهد. خلاقیت این کارت قابل تحسین  است.

 

پرفراژ

 

کارت ویزیت کاربردی و مفید:

تبدیل کارت کسب و کار خود را به یک ابزار کاربردی و  همچنین هماهنگ با نام تجاری، نیازمند خلاقیت می باشد.

کارت های کسب و کار می توانند علاوه بر این که حامل اطلاعات هستند، بلکه در بسیاری از روش های مختلف و گاه غیر منتظره مفید باشند.

در اینجا 2 نمونه کارت کسب و کار چند منظوره را مشاهده می کنید که به مراتب فراتر از هدف اصلی خود هستند.

 

کارت ویزیت-خط کش

 

کارت ویزیت بسته بذر

 

با انتخاب یکی از راه های فوق می توانید کارت های کسب و کار مدرن خود را بسازید. البته لازم به ذکز است که تهیه و چاپ این کارت‌های خاص هزینه بالایی را در بردارند؛ و در بیشتر مواقع مقرون به صرفه نخواهند بود. مجموعه چاپ آقا همراه با تیم طراحی و مشاوره خود قادر به طراحی و چاپ کارت ویزیت های زیبا و مقرون به صرفه برای مشتریان خود می‌باشد.

جهت مشاهده نمونه کارت ویزیت های خلاق منحصر به فرد در مجموعه چاپ آقا می‌توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

نمونه کارت ویزیت چاپ آقا

درباره صالحی سئو

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar