خانه / ست اداری / مهمترین ابزار تبلیغاتی برای شروع فعالیت شرکت شما
ست اداری

مهمترین ابزار تبلیغاتی برای شروع فعالیت شرکت شما

ست اداری یک ابزار موثر و پر اهمیت در بازاریابی و یکی از مهمترین ابزار تبلیغاتی است که هویت کسب و کار شما را نشان می دهد.

 

داشتن ست اداری حرفه ای اساس هر شرکتی است

از آن جایی که ظاهری یکپارچه و واحد برای شرکت شما از اهمیت زیادی برخوردار است، ایجاد یک طراحی مناسب با هویت سازمانی، شرط لازم و بسیار مهمی می باشد. در طراحی ست اداری باید به هماهنگی عناصر بصری در تمامی محصولات توجه کرد به عبارتی یک هویت بصری مشترک باید در تمامی محصولات حاکم باشد.

علی رغم اینکه امروزه ارتباطات اغلب توسط ایمیل برقرار می شود، شما نمی توانید از ابزارهایی مانند سربرگ، پاکت نامه، دفترچه یادداشت و کارت ویزیت صرف نظر کنید. ست اداری ابزاری ضروری جهت ایجاد ارتباط و مکاتبه های اداری در بین کسب و کار های دیگر می باشد.

در آماده سازی ست اداری به طراحی و کیفیت چاپ ست اداری حتما توجه زیادی داشته باشید.

برداشت اول، برداشت پایدار است؛ بنابراین بسیار مهم است که ست اداری شرکت شما منحصر به فرد باشد و با شخصیت کسب و کار شما هماهنگ باشد.

 

ست اداری

 

به عنوان مثال لوگو شرکت را طوری جای گذاری کنید که به چشم بیاید و به شرکت شما مربوط باشد. از کاغذ هایی استفاده کنید که جنس و ساختار چشمگیری داشته باشند و مشتری را جذب خود کنند. اینکه از چه ابزارهای تبلیغاتی و چه طراحی استفاده می کنید، بستگی به زمینه فعالیت و ماهیت شرکت شما دارد.
طراحی و رنگ بندی دو عامل مهم در طراحی ست اداری است.

 

رنگ سازمانی معرف هویت برند شماست

رنگ، چشم را جذب می کند. با انتخاب رنگ صحیح می توانید نقاط تمرکز در ست اداری ایجاد کنید.
رنگ یکی از مهمترین جنبه ها هنگام طراحی لوگوی شما و ایجاد نام تجاری شماست. رنگ را با تفکر بر روی محصولات یا خدمات خود انتخاب کنید  و تصویری مثبت و به یادماندنی در ذهن مخاطب برجای بگذارید.

در طراحی برند، رنگ نشان دهنده یک ابزار قدرتمند برای ارتباط است. استفاده خوب از یک مجموعه رنگ می تواند مردم را جذب کند. مهم این است که بدانید چگونه رنگ را انتخاب کنید که نشان دهنده هویت شرکت شما باشد.

 

ست اداری

 

هویت بصری باید ارزش ها، محصولات، ایده ها و شخصیت نام تجاری شرکت را برجسته نماید. رنگ سازمانی، هویت و روحیه ای منسجم به محصولات شما می بخشد و در ذهن ماندگار می شود.

 

یکسان بودن رنگ در ست اداری

یکسان بودن رنگ در تمامی محصولات چاپی حائز اهمیت است. بهترین راه حل برای رسیدن به یک رنگ بندی یکسان سفارش ست اداری به صورت اختصاصی می باشد.
چاپ اختصاصی موجب افزایش کیفیت و یکسان بودن رنگ در تمامی محصولات می شود.

 

ست اداری

 

طراحی ست اداری

معمولا نقطه شروع طراحی ست اداری، از سربرگ یا کارت ویزیت انجام می شود که بر اساس الگوی اولیه، طراحی های دیگر محصولات شکل می گیرد. تمامی محصولات ست اداری باید از یک هارمونی و الگوی خاص برخوردار باشد.

نوشته های درج شده بر روی ست اداری باید فونت و سایز مناسبی داشته باشند و در عین زیبایی برای مخاطب کاملا خوانا و روان باشد. سادگی و ترکیب بندی تاثیر به سزایی در عوامل موفقیت یک ست اداری دارد. یک ترکیب بندی مناسب به خوبی می تواند از لحاظ بصری مخاطب را جذب کند.

در ن

درباره صالحی سئو

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar