خانه / تراکت / از چه طریقی با تراکت، فروش خود را افزایش دهیم؟
از چه طریقی با تراکت فروش خود را افزایش دهیم؟

از چه طریقی با تراکت، فروش خود را افزایش دهیم؟

اگر تراکت ها با اصول درست طراحی شوند می توانند تبلیغات موثری برای کسب و کار شما باشند. طراحی تراکت به صورت مناسب و منحصر به فرد، مخاطب را وادار به دقت در مورد محصول و یا خدمات شما می کند و تصویر ذهنی زیباتری در ذهن ها به جا می گذارد. در ادامه مطلب با پخش تراکت بیشتر آشنا می شوید.

 

بیشتر بخوانید:   70+ نمونه تراکت تبلیغاتی خاص و جدید

 

فرآیند پخش تراکت

علاوه بر مواردی که در طراحی و چاپ تراکت باید در نظر گرفته شود، پخش تراکت هم باید به درستی و با برنامه ریزی صورت گیرد.

برای نتیجه بخش بودن تراکت ها، پخش تراکهایتان از عوامل مهم و موثر به شمار می آید. تراکت را به صورت منظم هر ماه پخش نمایید و از چاپ و پخش تراکت بعد از یک دوره نا امید نشوید. حتی بعد از رسیدن به نتیجه، این کار را متوقف نکنید و قدرتمند جایگاه خود را حفظ کنید. زیرا پس از گذشت زمان به راحتی مردم شما را فراموش خواهند کرد. پس از هر بار چاپ و پخش تراکت، بازخورد ها را بررسی و مشکلات را برطرف کنید و تراکت ها را از سری قبل بهینه و بهبود بخشید.

 

فرآیند پخش تراکت
فرآیند پخش تراکت

 

در انتخاب شخصی که قرار است تراکت ها را پخش کند دقت کنید تا پخش به صورت حرفه ای و درست انجام شود. کسی که تراکت را پخش می کند نقش بسیار مهمی در اثربخش بودن تبلیغات شما دارد.

 

شناخت جامعه هدف

هر چقدر که شناخت جامع تری از بازار هدفتان داشته باشید مراحل کار شما ساده تر خواهد شد. شناخت مخاطب به شما کمک می کند تا بدانید که از چه ترکیب رنگی ، تصاویر و متنی استفاده کنید و در چه مکان هایی تراکت ها را توزیع نمایید تا جوابدهی مناسب تری داشته باشید. پس با دقت کافی بازار هدف و مخاطب را شناسایی کنید. اگر شخصی به این جامعه هدف دقت نکند مطمئنا اشتباه بزرگی انجام داده و خسارت های مالی زیادی را باید پرداخت کند. بعنوان مثال مجموعه ای که کار برگزاری کلاس های کنکور را انجام می دهد می تواند تراکت خود را در نزدیکی مدارس برای مخاطبینی که به این موضوع نیاز دارند پخش نماید.

 

مکان مناسب برای پخش تراکت

بهترین مکان را برای پخش تراکهایتان را انتخاب کنید. تراکت ها را در اطراف محل کسب و کار خود پخش کنید تا همه افراد منطقه با کسب و کار شما آشنا شوند این راهکار به عنوان مثال برای رستوران ها بسیار مفید خواهد بود.

 

روش های مختلف پخش تراکت

تراکت تبلیغاتی معمولا با چندین روش متعدد توزیع و پخش می گردد. که از آن جمله می توان به پخش کردن توسط شخصی در محدوده ای مشخص، فرستادن به درب منازل، توزیع کردن بین مردم در نمایشگاه ها، مراسم های خاص و همراه با ساک های خرید اشاره کرد.

 

در این میان مجموعه چاپ آقا به عنوان یک مجموعه پیشرو در عرصه چاپ و طراحی آنلاین محصولات چاپی، با برخورداری از دستگاه‌های چاپ افست و دیجیتال به‌روز، افراد متخصص و سیستم هوشمند ثبت سفارش آنلاین، برای مشتریان عزیز خود بستری را تحت عنوان ابزار طراحی آنلاین چاپ آقا فراهم کرده است تا به سادگی بتوانند محصولات چاپی مختلفی همچون تراکت، سربرگ، کارت ویزیت، کارت دعوت و پستال و … را بدون نیاز به حضور فیزیکی و به صورت آنلاین طراحی و چاپ کنند. به بیان ساده‌تر در این نرم افزار آنلاین شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را از میان طرح‌های بسیار متنوع، جذاب و رایگان انتخاب کرده و پس از ویرایش آن مطابق با اطلاعات شخصی، طرح شخصی‌سازی شده را از همان محیط آنلاین برای چاپ با کیفیت توسط این مجموعه ارسال کنید و در پایان محصول چاپ شده خود را در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

 

جهت مشاهده کلیه طرح های تراکت و کار با ابزار طراحی آنلاین چاپ آقا می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://www.chapagha.com/category/flyer/templates

همچنین به منظور مشاهده نمونه تراکت‌های به چاپ رسیده در این مجموعه می‌توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

نمونه تراکت های تبلیغاتی با طراحی خاص

درباره صالحی سئو

2
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar
1 نظرها
1 موضوع پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ ها
پرطرفدارترین نظرها
2 نظر نویسندگان
مریم هاشمیاحمد نظرات اخیر نویسندگان
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
احمد
مهمان
احمد

سلام شماره تماستون رو میخاستم برای سفارش

مریم هاشمی
مهمان
مریم هاشمی

با سلام.
شما می‌توانید با شماره 41915-021 با کارشناسان چاپ آقا تماس حاصل فرمایید.