خانه / کارت ویزیت / 10 نمونه کارت ویزیت منحصر به فرد با برش خاص
کارت ویزیت برش خاص

10 نمونه کارت ویزیت منحصر به فرد با برش خاص

از کارت های خسته کننده و ساده صرف نظر کنید و کارت خود را خارق العاده طراحی کنید. با انتخاب یک برش خاص و مناسب با کسب و کارتان، کارت ویزیت را نسبت به رقبا برجسته کنید. اگر می خواهید کارت ویزیت خود را برای ایجاد یک تصور طولانی و دور از کارت ویزیت های استاندارد، نمایش دهید یک راه موثر برای ایجاد نقطه تفاوت برای شما، انتخاب اشکال متفاوت است. در ادامه با کارت ویزیت منحصر به فرد با برش خاص بیشتر آشنا میشوید.

طراحی کارت ویزیت با برش خاص، بیشتر از کارت معمولی هزینه خواهد داشت و همچنین زمان بیشتری را در چاپخانه نیاز دارد، اما تاثیر موثرتری بر ذهن مخاطب می گذارد. بنا به طرح و ایده شما قالب اختصاصی ساخته می شود و از بقیه رقبا متمایز دیده می شوید. یک کارت ویزیت جذاب می تواند تاثیر شگفت انگیزی در ساخت تصویری ماندگار در ذهن مخاطب ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:   8 دلیل که شما به کارت ویزیت نیاز دارید؟

قالب های خاص، پیام کسب و کار شما را تقویت می کنند و مشتریان را تشویق می کنند تا با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. کارت ویزیت برش خاص بسیار جذاب و چشمگیر است، اما فراموش نکنید که کارت ویزیت باید اطلاعات تماس را منتقل کند پس مطمئن شوید که اطلاعات به طور واضح بر روی کارت قرار گرفته اند. نکته دیگری که حائز اهمیت است برش های خاص باید با کسب و کار شما هماهنگ باشد زیرا کارت ویزیت هر شخص، نشانه ی شخصیت حرفه ای و شغلی اوست.

نکته: موضوعی که در رابطه با چاپ کارت ویزیت های خلاقانه باید به آن توجه کرد این است که علی رغم تمام جذابیتی که این گونه برش‌های خاص می‌توانند در نگاه اول داشته باشند، تهیه و چاپ آن‌ها با هزینه بسیار بالایی همراه خواهد بود. بنابراین مجموعه چاپ آقا قادر است با طراحی های ویژه و برش‌های گرد کارت ویزیت با کیفیت،جذاب و مقرون به صرفه‌ای را به مشتریان خود ارائه دهد.

جهت مشاهده نمونه کارت ویزیت های به چاپ رسیده در مجموعه چاپ آقا می‌توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

نمونه کارت ویزیت چاپ آقا

در اینجا چند نمونه از کارت ویزیت برش خاص برای الهام بخشیدن به شما ارائه شده است.

کارت ویزیت برش خاص

کارت ویزیت برش خاص

کارت ویزیت برش خاص
کارت ویزیت منحصر به فرد با برش خاص

کارت ویزیت برش خاص

کارت ویزیت برش خاص

کارت ویزیت برش خاص

کارت ویزیت برش خاص

کارت ویزیت برش خاص

کارت ویزیت برش خاص

کارت ویزیت برش خاص

جهت مشاهده نمونه کارت ویزت های به چاپ رسیده در مجموعه چاپ آقا می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

نمونه کارت ویزیت چاپ آقا

درباره صالحی سئو

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar