خانه / تراکت / تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش
تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش

تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش

تراکت، کاغذ کوچکی است که به منظور اطلاع رسانی درباره‌ی یک رویداد، معرفی یک محصول و یا خدمات چاپ می‌شود. تراکت ها سایز ثابتی ندارند اما متداول ترین آن ها سایز A5 است. حتما بارها برای شما نیز اتفاق افتاده که تراکتی را از دست یکی از پخش کننده ها در خیابان دریافت کنید، یک تراکت را که به دیوار نصب شده مطالعه کنید و یا آن را از جعبه پست منزل و محل کار خود بردارید و در نهایت این تراکت‌ها نظر شما را جلب کرده و شما را به سمت خرید محصول یا خدماتی سوق دهد. در این مقاله با تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش بیشتر آشنا خواهید شد.

ما در این مقاله بررسی می‌کنیم که تراکت‌ها چگونه بر فروش ما تاثیر می‌گذارند.

 

۱- امکان چاپ گسترده‌ و چند باره به دلیل ارزان بودن تراکت

حال این سوال مطرح است که ارزان بودن چاپ تراکت چگونه می‌تواند بر میزان فروش ما تاثیر بگذارد؟ یکی از راه‌هایی که مشتری را ترغیب به استفاده از محصول و خدمات یک مجموعه می‌کند این است که برند آن مجموعه در ذهن مخاطب تثبیت شود. از آنجایی که تراکت‌ها بسیار ارزان قیمت هستند، شما می‌توانید با تکرار فرآیند پخش تراکت (چه به صورت دستی و چه به صورت پخش خانه به خانه) نام خود را برای مخاطبان خود تکرار کنید و آن‌ها را تشویق کنید تا از خدمات شما استفاده کنند.

 

تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش

 

2- سهولت ارتباط با مخاطب

در طراحی تراکت ها معمولا از کلمات و واژه‌های قابل فهم برای مردم عادی استفاده می‌شود و از به کار بردن واژه‌های تخصصی در آن‌ها اجتناب می شود؛ زیرا جامعه‌ی هدف تراکت‌ها مردم عادی هستند. لذا همه مردم به صورت پیش فرض ارتباط خوبی با تراکت ها برقرار می‌کنند.

 

تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش

 

3- گسترده‌ بودن جامعه هدف نسبت به سایر کالاهای تبلیغاتی

از آنجا که تراکت‌ها به صورت مستقیم در دست مخاطب قرار می‌گیرد و ما هیچ پیش زمینه‌ی ذهنی از مخاطبین خود نداریم، طیف بسیار گسترده‌ای از مردم (از لحاظ جنسیت، سن، شغل، تحصیلات و …) از محصول و یا خدمتی که ما قصد تبلیغ آن را داریم اطلاع پیدا می‌کنند و این خود حسن بزرگی است.
تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش
تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش

4- سهولت استفاده نسبت به اقلام دیگر نظیر پوستر و کاتالوگ

از آنجا که تراکت ها کاغذ های سبک و کوچکی هستند، اگر در نگاه اول افراد را جذب کنند افراد می‌توانند به راحتی آن را در جیب یا کیف خود حمل کرده تا در فرصت مقتضی جهت استفاده از خدمت یا محصول مورد نظر اقدام کنند.

 

تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش
تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش

 

 5- سهولت انتقال اطلاعات به مخاطب

از آنجایی که مخاطب قرار است برگه ای را مطالعه کند که به صورت فردی در اختیار وی قرار گرفته است، با دقت بیشتری این کار را انجام می‌دهد. بنابراین منتظر باشید که این برگه ی کوچک تاثیر خود را بر مشتری بالقوه شما گذاشته و وی را نسبت به استفاده از خدمات و یا کالای شما راغب گرداند. کلام آخر این‌ که این برگه‌های کوچک و ارزان قیمت را جدی بگیرید؛ شاید بتوانند حرفه‌ی شما را دچار دگرگونی کنند.

 

تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش
تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش

 

در این میان مجموعه چاپ آقا به عنوان یک مجموعه پیشرو در عرصه چاپ و طراحی آنلاین محصولات چاپی، با برخورداری از دستگاه‌های چاپ افست و دیجیتال به‌روز، افراد متخصص و سیستم هوشمند ثبت سفارش آنلاین، برای مشتریان عزیز خود بستری را تحت عنوان ابزار طراحی آنلاین چاپ آقا فراهم کرده است تا به سادگی بتوانند محصولات چاپی مختلفی همچون تراکت، سربرگ، کارت ویزیت، کارت دعوت و پستال و … را بدون نیاز به حضور فیزیکی و به صورت آنلاین طراحی و چاپ کنند. به بیان ساده‌تر در این نرم افزار آنلاین شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را از میان طرح‌های بسیار متنوع، جذاب و رایگان انتخاب کرده و پس از ویرایش آن مطابق با اطلاعات شخصی، طرح شخصی‌سازی شده را از همان محیط آنلاین برای چاپ با کیفیت توسط این مجموعه ارسال کنید و در پایان محصول چاپ شده خود را در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

 

جهت مشاهده کلیه طرح‌های تراکت و کار با ابزار طراحی آنلاین چاپ آقا می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

درباره صالحی سئو

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar