خانه / اخبار / چاپ و ارسال محصولات در چاپ آقا در دوره مقابله با ویروس کرونا
چاپ و ارسال محصولات در چاپ آقا در دوره مقابله با ویروس کرونا

چاپ و ارسال محصولات در چاپ آقا در دوره مقابله با ویروس کرونا

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، مجموعه چاپ آقا تدابیری را به منظور حفظ سلامت تمامی مشتریان عزیز و مقابله با شیوع این ویروس، درنظر گرفته است. چرا که پیش از هر چیز الویت اول برای چاپ آقا سلامتی شما عزیزان و کارمندان این مجموعه می‌باشد. در ادامه با چاپ و ارسال محصولات در چاپ آقا در دوره مقابله با ویروس کرونا آشنا خواهید شد.

این تدابیر و پروتکل‌ها بر اساس موازین ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت بوده و در چهار قالب به شرح زیر در چاپ آقا انجام می‌شود.

  • 1- اقدامات بهداشتی در چاپخانه چاپ آقا در زمان تولید محصولات
  • 2- رعایت تمامی نکات بهداشتی توسط افراد حاضر در چاپ آقا
  • 3- ثبت سفارش به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی
  • 4- بسته‌بندی و تحویل محصولات چاپی در دوران مقابله با کرونا

در ابتدا ذکر این نکته الزامی است که ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا برخی از مشتریان عزیز در مقایسه با گذشته نسبت به تحویل سفارشاتی که ثبت کرده‌اند با تغییرات و یا تاخیراتی روبرو شده باشند. پیش از هر چیز از صبوری شما عزیزان در این مدت صمیمانه ممنونیم و در مورد تاخیرات متغیری که در تولید سفارشات ثبت شده و همچنین تحویل سفارشات چاپ شده ایجاد شده است پوزش می‌خواهیم.

1- اقدامات بهداشتی در چاپخانه چاپ آقا در زمان تولید محصولات

از آنجایی که محصولات چاپی قابلیت شستشو و یا ضدعفونی شدن با مواد الکی را ندارند از این رو مجموعه چاپ آقا وظیفه خود می‌داند تا تمامی استانداردهای بهداشتی را در چاپخانه خود رعایت کرده و محصول سلامتی را به دست مشتریان برساند.

یکی از این اقدامات، ضدعفونی کردن محیط، سطوح، دستگاه‌های چاپی و لباس و کفش افراد حاضر با استفاده از محلول‌های ضدعفونی و دستگاه‌های گندزدایی بر اساس پروتکل‌های استاندارد ضدعفونی، به صورت مکرر در روز است.
از طرف دیگر عمل چاپ در دستگاه‌های چاپ همراه با دمای بالایی است. به همین دلیل اگر ویروسی هم بر روی کاغذهای چاپی وجود داشته باشد بدون شک در این دما از بین خواهد رفت.

همچنین این مجموعه رفت‌وآمد تمامی افراد به داخل و خارج از محیط چاپخانه را کنترل کرده و توسط دستگاه‌های تب‌سنج، سلامت آن‌ها را بررسی می‌کند.

2- رعایت تمامی نکات بهداشتی توسط افراد حاضر در چاپ آقا

در کنار اهمیت سلامت مشتریان، حفظ سلامت پرسنل چاپ آقا نیز برای این مجموعه بسیار مهم است. و از آنجایی که هریک از افراد حاضر در چاپخانه به طور مستقیم با محصولات چاپی ارتباط دارند بنابراین بایستی تمامی نکات بهداشتی برای آن‌ها و توسط آن‌ها انجام گیرد.

 

مواد ضدعفونی کننده، ماسک و شستشوی دست

 

از آنجایی که مجموعه چاپ آقا به عنوان یک شرکت دانش بنیان مبتنی بر تکنولوژی و همچنین عضو رسمی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی است با یک برنامه‌ریزی دقیق توانسته است بخش عمده‌ای از کارها را به صورت دورکاری با پرسنل خود انجام دهد. و آن دسته از افرادی که به صورت چرخشی در این دوران حضور فیزیکی دارند به طور مداوم تحت کنترل دمای بدنی و تب قرار می‌گیرند. به دنبال آن این مجموعه در صورت مشاهده هر نوع شواهد مشکوکی خواستار مراجعه فرد به پزشک متخصص و استراحت او تا زمان تکمیل درمان و بهبودی کامل است.

همچنین اولین ملزومات کاری در این دوران که ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده است به صورت مدام در اختیار تمامی افراد قرار داده می‌شود. لازم به ذکر است که به جز محیط چاپخانه، این امکانات در دفتر مرکزی چاپ آقا نیز فراهم شده و تمامی نکات بهداشتی بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت توسط افراد حاضر رعایت می‌شود.

3- ثبت سفارش به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی

نیاز به ثبت سفارش به صورت اینترنتی به خصوص در شرایط کنونی مقابله با ویروس کرونا بیشتر از قبل احساس می‌شود. از این رو چاپ آقا مفتخر است که به عنوان یک مجموعه پیشرو در طراحی و چاپ محصولات مختلف به صورت آنلاین از همان ابتدا برای مشتریان خود بستری را فراهم کرده است تا بدون نیاز به مراجعه فیزیکی بتوانند در هر مکان و زمانی در سایت www.chapgha.com به راحتی اقدام به ثبت سفارش کنند. در ثبت سفارش به صورت آنلاین می‌توانید آدرس محل مورد نظر را درج کرده و به راحتی بدون حتی یک ثانیه خروج از منزل سفارش خود را دریافت نمایید.

 

سفارش آنلاین چاپ آقا

 

4- بسته‌بندی و ارسال محصولات چاپی در دوران مقابله با کرونا

وقتی چاپ محصولات به پایان می‌رسد در مرحله بسته‌بندی آن‌ها نیز تمامی موازین بهداشتی مطابق با پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت توسط کارکنان چاپ آقا رعایت می‌گردد. پس از بسته‌بندی محصول نوبت به ارسال آن می‌رسد. ارسال محصول دقیقا به آدرسی که مشتریان طی ثبت سفارش به صورت آنلاین و یا تلفنی اعلام می‌کنند انجام می‌شود.

توجه داشته باشید که به منظور مصونیت شما عزیزان و پرسنل چاپ آقا در دوران مقابله با شیوع ویروس کرونا امکان مراجعه حضوری به دفتر مرکزی وجود نداشته و از شما عزیزان خواهشمندیم که جهت دریافت سفارش خود حتی‌الامکان به چاپخانه چاپ آقا نیز مراجعه نفرمایید. در صورت الزام به مراجعت به چاپخانه، استفاده از ماسک و دستکش برای ورود ضروری بوده و پروتکل‌های بهداشتی اعم از سنجش تب و اقدامات ضدعفونی توسط این مجموعه برای شما انجام می‌گیرد.

از طرف دیگر در رابطه با ارسال محصولات خوشحالیم که به شما عزیزان بگوییم که چاپ آقا با قاطعیت، خواستار رعایت تمامی اصول بهداشتی توسط شرکت‌های ارسال مرسولات چه در داخل تهران و چه در خارج از آن شده است؛ چرا که یکی از مهمترین دغدغه‌های امروز چاپ آقا رساندن یک محصول چاپی کاملا بهداشتی و سلامت به دست مشتریان محترم خود می‌باشد.

 

بسته بندی و تحویل سفارشات در چاپ آقا

 

در آخر می‌توانیم بگوییم که خیالتان از هر نظر نسبت به نحوه چاپ و ارسال بهداشتی سفارش‌ها توسط چاپ آقا در دوره مقابله با ویروس کرونا راحت باشد.
از صمیم قلب آرزوی سلامتی برای همه به ویژه شما عزیزان را داریم.

درباره صالحی سئو

2
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar
1 نظرها
1 موضوع پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ ها
پرطرفدارترین نظرها
2 نظر نویسندگان
مینا هاشمیعلیرضا نظرات اخیر نویسندگان
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علیرضا
مهمان
علیرضا

سلام و عرض احترام
سوال من این هست که شما به بقیه ی شهرهای ایران هم ارسال دارید؟
در صورتی که فردی تمایل داشته باشه که نیاز خودش رو در زمینه ی کارت ویزیت از طریق شما برآورده کنه.
با تشکر

مینا هاشمی
مهمان
مینا هاشمی

با سلام،
بله چاپ آقا، تمامی محصولات چاپی خود را برای مشتریانش به سراسر ایران ارسال می‌کند.
شما می‌توانید برای مشاهده تمامی محصولات ما و سفارش کارت ویزیت خود به وبسایت http://www.chapagha.com مراجعه کرده و یا برای دریافت مشاوره با شماره 41915-021 تماس حاصل فرمایید.