خانه / کارت ویزیت / چرا کارت‌ ویزیت ها مهم هستند؟
چرا کارت‌های ویزیت هم‌چنان اهمیت دارند؟

چرا کارت‌ ویزیت ها مهم هستند؟

از آنجایی که بیشتر کسب و کارها به صورت دیجیتال انجام می‌شوند شاید فکر کنید که کارت‌های ویزیت دیگر اهمیت چندانی ندارند و تاثیرشان را از دست داده‌اند؛ در حالی که هنوز هم یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین ابزار تبلیغات و بازاریابی به شمار می آیند. در ادامه دلایلی که کارت‌ ویزیت ها هنوز هم برای کسب و کار شما مهم هستند مورد بررسی قرار می گیرند. با ما همراه باشید تا درباره ی کارت ویزیت های مهم بیشتر بدانید.

هنوز هم کارت‌ ویزیت ها از اهمیت بسیاری برخوردار هستند، چرا که حافظه‌ی ما اصلاً تعریفی ندارد. زمانی که در جلسات مرتبط با کسب و کار، افرادی را ملاقات می کنید، کارت ویزیتشان را از آن‌ها بگیرید. حتی می‌توانید یک یا دو جمله‌ ای را هم پشت کارت بنویسید تا نکات کلیدی جلسه را که در ذهن دارید فراموش نکنید. چکیده ی صحبتمان این است که باید نسخه ای فیزیکی از ارتباطاتی که برقرار می کنید داشته باشید تا بتوانید از حرفه و تخصص مورد نظر بهره ببرید.

بنابراین امروزه نمونه کارت ویزیت های متعددی جهت گرفتن ایده مورد بررسی قرار می‌گیرند.

یادتان باشد، هنگامی که کارت ویزیتی را دریافت می کنید، همیشه باید آن را بررسی کرده و نظرتان را اعلام کنید.

 

ارائه کارت ویزیت به دیگران
ارائه کارت ویزیت به دیگران

 

کارت ویزیت، مسیر را برای یافتن فرصت‌ها هموار می‌سازد، که این فرصت‌ها می‌تواند یک شغل جدید و عالی، یک همکاری تجاری عالی و … را برای شما به ارمغان بیاورد و یا خیلی ساده تر، باعث درآمدزایی کسب و کارتان شود.

 

کارت ویزیت

 

فرض کنید که عزمتان را جزم کرده اید تا کسب و کارتان را به دیگران بشناسانید و می‌خواهید با ایجاد ارتباط موثر کسب و کارتان را به سود برسانید. ناگهان، کسی را می یابید که می‌تواند مشتری بالقوه تان باشد. چه کار می‌کنید؟ خودتان را معرفی می‌کنید و کارتان را توضیح می‌دهید، ولی در نهایت باید اطلاعات تماس خود را به او بدهید. در چنین موقعیتی یک کارت ویزیت باعث صرفه جویی در زمان می‌شود و به شما ظاهر حرفه‌ای تری می‌دهد زیرا دیگر با یک خودکار کلنجار نمی‌روید که آدرس ایمیلتان را روی یک برگه بنویسید و این حس را منتقل می‌کنید که بار اولتان نیست و بارها این کار را انجام داده اید.

 

کارت ویزیت
کارت ویزیت

 

جدا از اینکه اولین برخورد مهمترین تأثیری است که شما ایجاد می کنید و بسیار با اهمیت است، کارت‌ ویزیت ها هم می توانند به شما کمک کنند و به صورت واضح و مشخص اطلاعاتتان را در اختیار دیگران قرار دهند که اگر چندی بعد افراد تصمیم گرفتند از محصول و یا خدمات شما بهره ببرند، یک مرجع فیزیکی در اختیارشان است که امکان دسترسی به شما را آسان می کند.

کارت ویزیت ها چهره ی کسب و کار شما را نمایش می دهند، ارائه کارت ویزیت کمک می کند که کسب و کار شما در ذهن آن ها ماندگار شود اگر چه ممکن است امروز به محصول یا خدمات شما نیازی نداشته باشند ولی ممکن است زمانی برسد که نیاز پیدا کنند که می توانید امیدوار باشید به جای این که سعی کنند اسم شرکتتان را به خاطر بیاورند و در اینترنت شما را جستجو کنند، به کارت ویزیت شما مراجعه کرده و تماس بگیرند.

 

کارت ویزیت
کارت ویزیت های مهم

 

کارت ویزیت شی فیزیکی است که مشتری‌های بالقوه می‌توانند آن را همیشه همراه خود داشته باشند. از این رو شما یا برندتان فقط یک اسم نیستید که بیان شوید و به فراموشی سپرده شوید.

کارت‌ ویزیت ها هرگز کاربرد خود را از دست نداده‌اند. همیشه در دسترس هستند و به علت نبود آنتن یا قطعی اینترنت دچار مشکل نمی‌شوند. کارت ویزیت شما می‌تواند فارغ از اینکه در چه مکانی قرار دارید و حتی زمان‌هایی که الزام به خاموش کردن تلفن‌های همراه و دیگر دستگاه‌های ارتباطی است، مثل سفرهای هوایی یا بیمارستان‌ها، اطلاعاتتان را نمایش می دهد. کارت‌ ویزیت همیشه برای شما کاربرد دارد.

 

کارت ویزیت
کارت ویزیت های مهم

 

کارت ویزیت یک روش تبلیغاتی ارزان و قابل حمل است. شما می‌توانید به راحتی آن را به دیگران ارائه دهید. در دنیای مدرن امروز حتی با وجود ایمیل، لینکدین، فیسبوک، گوگل پلاس و توییتر، افراد از شما انتظار دارند کارت ویزیت داشته باشید. ارائه کارت ویزیت حرفه ای بودن و اهمیت شما به کسب و کارتان را اثبات می کند. می‌توان گفت کارت ویزیت راهی برای بیان این مطلب است که : “من به کارم مسلط هستم و دقیقا میدانم چه ‌کار می‌ کنم و شما باید به چشم یک کارگزار به من نگاه کنید.” زمانی که کارت‌ ویزیت را به افرادی که با شما ملاقات می‌کنند می دهید، هر اطلاعاتی که برای کار کردن با شما نیاز دارند، به سرعت به آنها انتقال می یابد. این ها دلایل خوبی برای داشتن کارت ویزیت است.

بنابراین می‌توان به صراحت گفت که با طراحی مناسب و چاپ کارت ویزیت توسط چاپخانه مجهز در معرفی برند و کسب و کار خود موفق باشید.

مجموعه چاپ آقا مفتخر است که با برخورداری از متخصصان مجرب در زمینه چاپ و  نمونه طراحی کارت ویزیت، جذاب‌ترین و با کیفیت‌ترین کارت ویزیت‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد.‌‌

درباره صالحی سئو

2
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar
1 نظرها
1 موضوع پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ ها
پرطرفدارترین نظرها
2 نظر نویسندگان
نگین علاییNima نظرات اخیر نویسندگان
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
Nima
مهمان
Nima

درود و احترام
اطلاعات کارت ویزیت بسیار مهم و هیجان انگیز بود، در صورت امکان اطلاعات مربوط به انواع مقوا گلاسه که برای چاپ کارت ویزیت استفاده میشه رو هم اشتراک گذاری کنید.

نگین علایی
مهمان
نگین علایی

سلام
ممنون از نظری که ثبت کردید
بله حتما در آینده مقاله ای با عنوان درخواستی شما قرار می گیرد