خانه / پاکت نامه / خرید پاکت رنگی برای مناسبت های خاص از تولد تا سالگرد
خرید پاکت رنگی

خرید پاکت رنگی برای مناسبت های خاص از تولد تا سالگرد

احتمالاً شما هم بارها در مناسبت های مختلف مثل تولد، عروسی، سالگرد ازدواج و… وقتی قصد داشتید وجه نقد یا کارت هدیه کادو بدهید، برای بسته بندی مناسب از مغازه های اطراف پاکت های هدیه ای خریده اید که طرح خاصی ندارند و با مقوا درست شدند.  این پاکت های رنگی اگر طرحی هم داشته باشند، چند گرافیک ساده گل و یا شکل های هندسی است که کیفیت زیادی ندارند و معمولاً بعد یک بار استفاده چسب آن ها باز شده یا به کل دور انداخته می شوند. نظرتان درمورد خرید پاکت رنگی متفاوت تر چیست؟

امروز می خواهیم طرح متفاوتی از پاکت های رنگی برای هدیه را معرفی کنیم که علاوه بر جذابیت بصری، در طرح و اندازه متنوع هستند و پا را فراتر از محدودیت پاکت های هدیه رنگی موجود در بازار میگذارند.

انواع پاکت رنگی بدون چاپ

قبل از معرفی سایزهای مختلف پاکت رنگی بدون چاپ، نگاهی به این محصول متفاوت مجموعه چاپ آقا داشته باشیم. اولین ویژگی خاص و منحصر به فرد پاکت ها در این است که کاملاً ساده و بدون طرح خاصی تولید شدند؛ در نتیجه برای نوشتن متن یا امضا و… مناسب هستند. در ضمن، اگر حتی قصد چاپ لوگو یا طرح خاصی روی این پاکت ها را نداشته باشید، می توانید با خیال راحت هر متنی را که می خواهید نوشته و هدیه بدهید. این ویژگی  کاملاً بر خلاف پاکت های موجود در بازار است که از مقوا تولید شده و جنس لیزی دارد و با هر خودکاری نمی توان روی آن نوشت یا امضا کرد.

ویژگی دیگر پاکت های رنگی چاپ آقا، تنوع رنگی محصولات و کیفیت کاغذ است. بیشتر پاکت های موجود در بازار سفید هستند و اگر به دنبال طرح یا رنگ خاصی باشید، به سختی محصول موردنظرتان را پیدا می کنید؛ در حالی که پاکت های چاپ آقا با رنگ های بسیار و با بالاترین کیفیت تولید شدند تا مناسب هر سلیقه، نیاز و مراسمی باشند.

پاکت رنگی مربع، سایز 15 در 15 مناسب برای کارت هدیه و کارت پستال

اگر قرار است برای مراسمی که دعوت شدید، کارت بانک هدیه دهید و همراهش یک کارت پستال شیک و مرتب هم به عنوان یادگاری قرار دهید، پاکت سفید ساده را کنار گذاشته و از چاپ آقا کارت مربع رنگی سایز 15 در 15 را سفارش دهید.

قیمت پاکت رنگی

پاکت رنگی مربع سایز 15 در 15، در رنگ های زیر تولید شده و بدون روکش است:

  • قرمز
  • نارنجی
  • سبز
  • آبی
  • سفید

کیفیت درجه یک، سرعت بالای تولید، قیمت مناسب، رنگ ثابت و کاغذ باکیفیت از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول است. در حال حاضر قیمت خرید این پاکت رنگی به ازای 10 عدد از آن، 76250 تومان است و یک روز بعد از سفارش آماده می شود. در ضمن ضمانت هم دارد و مجموعه چاپ آقا در انتخاب این پاکت راهنمایی و مشاوره طراحی هم به مشتریانش ارائه می دهد.

چاپ فاکتور

شما با مراجعه به سایت می توانید این پاکت را از تیراژ ده تا سیصد عدد سفارش داده و برای هدیه به کارمندان سازمان، نگهداری در خانه برای هدیه به دوستان در زمان مناسب و سایر شرایط مشابه استفاده کنید. همچنین اگر شرایطش را دارید (ساکن تهران هستید!) می توانید به صورت حضوری به چاپخانه رفته و محصول موردنظرتان را حضوری تحویل بگیرید تا خیالتان علاوه بر کیفیت، بابت تحویل محصول هم راحت باشد. البته تمامی سفارش ها در امنیت کامل به نقاط مختلف تهران و سراسر ایران ارسال می‎شود.

پاکت رنگی مستطیل سایز 11 در 16

اگر پاکت مربع نیاز نداشته باشید، پاکت رنگی مستطیل مستطیل چاپ آقا طراحی شده تا بتوانید کارت هدیه، کارت عضویت باشگاه مشتریان، هدایایی مانند سکه و… را درون این پاکت های باکیفیت و خوش رنگ گذاشته و هدیه بدهید. این محصول هم در رنگ های قرمز، نارنجی، سفید، آبی و سبز در نظر گرفته شده و از ده تا سیصد عدد قابل سفارش است. هزینه چاپ پاکت رنگی 11 در 16 مستطیل برای 10 عدد از این پاکت نامه های رنگی حدود 71880 تومان است و یک روز بعد از ثبت سفارش، محصول شما چاپ و آماده تحویل حضوری خواهد بود. امکان ارسال به سایر نقاط کشور از طریق پست نیز وجود دارد که هزینه آن بر اساس تعرفه حمل ونقل برون شهری و درون شهری پست خواهد بود.

پاکت رنگی سایز 8 در 18 برای وجه نقد

پاکت رنگی بعدی سایز 8 در 18 یا همان پاکت پول رنگی است.خرید پاکت رنگی در این ابعاد به کسانی پیشنهاد میشود که قصد هدیه دادن وجه نقد را دارند . این پاکت های نامه رنگی مناسب وجه نقد با بهترین کاغذ و متریال تولید شده، کیفیت بالایی داشته، محکم هستند و به راحتی پاره یا چروک نخواهند شد.

پاکت رنگی سایز 8 در 18 هم در رنگ های سفید، قرمز، نارنجی، سبز و آبی تولید شده و از طریق تحویل حضوری و ارسال از طریق پست به دست مشتریان عزیز می رسد.

در صورتی که بخواهید برای کارمندان سازمان، عیدی دادن در نوروز، هدیه باشگاه مشتریان، هدیه به اعضای باشگاه یا مؤسسه آموزشی و… از این کارت ها سفارش بدهید، حداقل سفارش ده و حداکثر سفارش سیصد عدد است. در ضمن هزینه چاپ هم برای ده عدد 71880 تومان می باشد.

پاکت پول رنگی

سفارش پاکت های رنگی هدیه در سایزهای مختلف دیگر

سه سایز پیشنهادی بالا به صورت استاندارد برای هدیه های کاربردی طراحی شدند؛ ولی اگر نیاز به خرید پاکت رنگی متفاوتی داشته باشید یا بخواهید پاکت هدیه شما به صورت اختصاصی طراحی شده و در سایز دیگری تولید شود، می توانید با تیم پشتیبانی چاپ آقا به صورت تلفنی و آنلاین در ارتباط باشید و درباره هزینه سفارش و تعداد آن راهنمایی بگیرید.

مثلاً اگر رنگ خاصی مدنظرتان است یا می خواهید تیراژ را از سیصد عدد بیشتر کنید، به طراحی خاصی نیاز دارید یا می خواهید لوگویتان روی پاکت درج شده یا حتی از جنس دیگری باشد، می توانید تمامی این جزئیات را از طریق تیم فروش چاپ آقا مطرح کرده و برای چاپخانه بفرستید تا محصول مطابق سلیقه شما خلق شود.

ارسال محصولات چاپ آقا با بالاترین سرعت

تمامی محصولات چاپ آقا امکان تحویل حضوری برای ساکنان تهران را دارد. البته در صورت تمایل مشتری، برای ساکنان پایتخت نیز امکان ارسال از طریق پست و یا پیک محصولات وجود دارد. برای سایر مشتریان هم همان طوری که در بالا اشاره کردیم، ارسال محصول از طریق پست و بر اساس تعرفه ها خواهد بود، درنتیجه هر چقدر تیراژ بیشتری سفارش دهید، بسته شما سنگین تر و هزینه ارسال آن بیشتر خواهد بود.

چرا چاپ آقا را انتخاب کنیم؟

چاپ آقا مجموعه ای متعهد به مشتریان است که تمامی سفارش ها را با بالاترین کیفیت چاپ کرده و به دست مشتریان می رساند. علاوه بر این امکان اضافه کردن طرح های خاص و اصطلاحاً سفارشی سازی را برای مشتریانش فراهم کرده است. در این مجموعه جلب رضایت مشتری اولویت دارد، به همین خاطر تیم پشتیبانی فروش در هر زمان آماده راهنمایی و ارائه مشاوره برای سفارش محصول هستند  که می توانید از دو طریق آنلاین و تلفنی با تیم در ارتباط باشید و از پیشنهادات آن ها درمورد خرید پاکت رنگی بهره مند شوید.

کیفیت بالای مواد اولیه، استفاده از بهترین رنگ ها و دستگاه های چاپ، پردازش سریع سفارش مشتری و پاسخگویی فوری از دیگر ویژگی هایی است که نشان می دهد چرا باید چاپ آقا را انتخاب کنید!

درباره صالحی سئو

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar