خانه / تقویم رومیزی / کدام هدیه نوروزی بهتر است؟ تقویم رومیزی یا سررسید سال جدید

کدام هدیه نوروزی بهتر است؟ تقویم رومیزی یا سررسید سال جدید

همیشه در نزدیکی سال نو و اواخر سال بازار خرید و فروش تقویم و سررسید سال جدید داغ میشود. چرا که بسیاری از سازمان ها و شرکت ها تقویم رومیزی یا سررسید را به عنوان بخشی از هدایای عیدانه خود به کارمندان تقدیم میکنند. اما چرا؟ چرا برندها تقویم یا سررسید هدیه میدهند؟

چرا سازمان ها سررسید و تقویم هدیه میدهند؟

اگر خودتان یا یکی از نزدیکانتان کارمند باشد احتمالا دیده اید که در نزدیکی ایام عید نوروز، سررسید سال جدید را از شرکت خود هدیه میگیرند. شاید شما هم با خود فکر کرده باشید که همچین هدایایی چه سودی برای افراد دارد؟ یا چرا سازمان ها برای خرید سررسید و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی برای برند خود هزینه میکنند؟ در ادامه به برخی از دلایل آن ها میپردازیم.

برندسازی

وقتی یک شخص سررسید شرکتی را در دست میگیرد و در آن یادداشت میکند، حتما توجه افرادی که در اطرافش هستند را جلب میکند و شاید بعضی از آن افراد به دنبال شرکتی با خدمات مشابه باشند. همین اتفاق در صورت قرار گرفتن تقویم رومیزی یک برند بر روی یک میز تحریر شخصی نیز می افتد. به همین سادگی یک قدم برای برندسازی و افزایش آگاهی از برند به کمک سررسید ها انجام شده است. حتی برخی افراد سررسید هایی که هدیه میگیرند را به دیگران نیز میدهند و با توزیع آن ها برند را در بین مردم شناخته شده تر میکنند.

کاربردی بودن

فارغ از اینکه یک کارمند دقیقا چه سمتی در سازمان دارد، احتمالا با نوشتن زیاد سر و کار دارد. پس هدیه دادن سررسید سال جدید به کارمندان یک شرکت خیلی معقول است. علاوه بر نمایش روزهای هفته میتوانند کارهای مهم خود را در آن بنویسند. خاطراتشان را بنویسند و ذهن آرام تری در حین کار داشته باشند. چه هدیه ای بهتر از یک سررسید برای کارمندی که نوشتن های زیادی دارد؟ تقویم های رومیزی نیز همینقدر کاربردی هستند و با قرار گرفتن بر روی میز کار افراد، کارهای مهم آن ها را یادآوری میکنند.

رسمی بودن

یک اداره یا شرکت شناخته شده نمیتواند برای هر شخص به طور جداگانه هدیه مناسب انتخاب کند! این کار علاوه بر هزینه زیاد، وقت بسیاری از مسئولین میگیرد و حقیقتا مناسب یک محیط اداری نیست. یک هدیه سازمانی باید یکپارچگی و رسمیت را در بین کارمندان شرکت حفظ کند. خرید سررسید و تقویم رومیزی علاوه بر کاربردی بودن، جلوه اداری و رسمی را در محیط کار حفظ میکند و بین کارمندان یک دست بودن و یکپارچگی ایجاد میکند.

خرید سررسید

قیمت مناسب

واضح است که اگر به عنوان مدیر قصد داشته باشید که برای تمام کارمندان هدیه بگیرید، باید بودجه زیادی را به این کار اختصاص دهید. خرید سررسید سال جدید یا چاپ تقویم رومیزی اختصاصی میتواند گزینه مقرون به صرفه و منطقی برای هدیه دادن باشد. با بودجه معقولی میتوان برای تعداد زیادی از افراد سررسید های زیبا تهیه کرد.

تقویم رومیزی بهتر است یا سررسید؟

اگر به عنوان یک مدیر باید تصمیم بگیرید که چه هدیه اداری برای نوروز به کارمندان و شرکای خود بدهید، بایند چند مورد را بررسی کرده و با توجه به آن ها تصمیم گیری کنید.

  • بررسی هزینه ها: بودجه شما برای هدایای نوروزی اداره چقدر است؟ قیمت طراحی تقویم رومیزی و خرید سررسید را مقایسه کنید.
  • اختصاصی بودن یا نبودن: آیا میخواهید سررسید یا تقویم شما طرح خاصی داشته باشد یا صرفا یک سررسید سال جدید معمولی برای هدف شما کفایت میکند؟
  • زمان: تا زمانی که قصد توزیع سررسید و تقویم رومیزی را دارید چقدر مهلت باقی مانده؟ مشخصا اگر قصد سفارش طراحی تقویم ویژه خود را داشته باشید به زمان بیشتری نیاز دارید تا اینکه سررسید های آماده را از جایی بخرید.
  • تعداد: کارمندان و شرکای شما چند نفر هستند؟ آیا به همه آن ها یک چیز هدیه میدهید؟ برخی شرکت ها هدایای کارمندان و شرکا را از یکدیگر متمایز میکنند.
  • هدف: هدف شما از توزیع این هدایا، بازاریابی است یا صرفا یادگاری هستند؟ در هر صورت باید گزینه مناسب خودش را انتخاب کنید.

بعد از اینکه جواب تمام سوالات بالا را برای خودتان مشخص کردید میتوانید تصمیم بگیرید که تقویم رومیزی بخرید یا سررسید سال جدید را به کارمندان و شرکای خود هدیه بدهید. اما در این بخش کمی بیشتر به تفاوت های تقویم رومیزی و مزایای سررسید ها میپردازیم تا شاید مسیر انتخاب را برای شما هموارتر کنیم.

تقویم سال جدید

جلوه های بصری

حقیقت امر این است که سررسید ها بیشتر شبیه دفترچه هستند و معمولا جلد ساده ای دارند. پس فضایی که بتوانید از آن برای اهداف بازاریابی خود استفاده کنید، کمتر از تقویم های رومیزی است. تقویم های رومیزی با وجود فضایی که به تاریخ ها اختصاص داده شده، همچنان فضای بیشتری برای درج لوگو، شعارهای تبلیغاتی و… دارند.

طراحی آزادانه

به طور معمول طراحی تقویم رومیزی اختصاصی برای یک شرکت ساده تر از سررسید ها است. سررسید سال جدید معمولا به طور آماده عرضه میشود. پس اگر میخواهید جزئیات زیادی را در طراحی های خود داشته باشید، شاید تقویم رومیزی گزینه مناسب تری برای هدیه نوروزی شرکت شما باشد.

قابل حمل بودن

تقویم های رومیزی معمولا برای کارکرد با ثبات تری طراحی میشوند و در یک مکان قرار دارند. اما سررسید قابل حمل است و میتوان همه جا آن را برد. پس اگر هدف شما هدیه دادن یک عنصر ثابت زیباشناختی و دکوراتیو برای کارمندان شرکت است، تقویم رومیزی و اگر هدفتان یک وسیله کاربردی قابل حمل است، سررسید سال جدید را به عنوان هدیه نوروزی سازمان خود انتخاب کنید.

سفارش سررسید سال جدید

اگر شما هم یک مدیر مسئول یا کسی هستید که مسئولیت خرید سررسید سال جدید را بر عهده دارد، سایت چاپ آقا را امتحان کنید. وب سایت چاپ آقا به شما این امکان را میدهد که از میان انواع مختلف سررسید ها در ابعاد و طرح های مختلف، گزینه مد نظر خود را انتخاب و سفارش را در تعداد مد نظر خود ثبت کنید. ثبت سفارش در سایت چاپ آقا بسیار ساده است و تنها با چند کلیک انجام میشود. در نهایت در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل خواهید گرفت. تمام جزئیات سررسید ها در صفحه مربوط به سفارش هر یک به طور کامل نوشته شده است و شما را از هرگونه راهنمایی بی نیاز میکند. با این وجود میتوانید برای دریافت مشاوره های بیشتر با شماره های چاپ آقا تماس بگیرید.

درباره خانم صالحی

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar