خانه / سربرگ / طراحی سربرگ با هوش مصنوعی | چطور با کمک هوش مصنوعی سربرگ بسازیم؟
طراحی سربرگ با هوش مصنوعی

طراحی سربرگ با هوش مصنوعی | چطور با کمک هوش مصنوعی سربرگ بسازیم؟

استفاده از سربرگ منحصر به فرد و طراحی شده ویژه یک سازمان برای مکاتبات اداری، اعتبار و جلوه حرفه ای تری از آن شرکت برای خواننده ها ایجاد خواهد کرد. طراحی این سربرگ میتواند هزینه بر باشد و اگر توسط نیروی انسانی انجام شود، ممکن است زمان زیادی برای آن صرف شود. به همین منظور در این مقاله قصد داریم شما را با طراحی سربرگ با هوش مصنوعی آشنا کنیم تا با کمک این روش، طراحی سربرگ خود را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن انجام دهید و بهترین نتیجه را دریافت کنید. با توجه به اینکه این روزها اکثر نرم افزارهای طراحی و گرافیکی از هوش مصنوعی پشتیبانی میکنند، تنها کافی است با این ابزارها کمی آشنا شوید تا به سادگی بتوانید از آن ها استفاده کنید.

ابزارهای طراحی سربرگ به کمک هوش مصنوعی

ابزارها و نرم افزارهای مختلفی هستند که از هوش مصنوعی بهره میبرند و میتوان از آن ها برای طراحی و چاپ سربرگ استفاده کرد. در این بخش به چند مورد از این ابزارهای اشاره میکنیم:

Microsoft Designer

اولین مزیت وبسایت Microsoft Designer رایگان بودن آن است. این ابزار آنلاین قدرتمند میتواند سربرگ های مورد پسند شما را به بهترین شکل طراحی کند. در این وب سایت هم میتوانید سربرگ خود را از صفر به طور کامل طراحی کنید و هم میتوانید از قالب های آماده آن استفاده کنید. این سایت بیش از 40 پالت رنگی برای طراحی سربرگ با هوش مصنوعی و بیش از 100 آیکون و فونت برای شما دارد. ده ها هزار سربرگ آماده نیز دارد که به شما ایده و نقطه شروعی برای طراحی خودتان میدهد. پس از طراحی سربرگ خود با این هوش مصنوعی نیز میتوانید آن را با فرمت های SVG یا PDF دانلود کنید.

ابزارهای طراحی سربرگ با هوش مصنوعی

Visme

این ابزار نیز یک وب سایت است که میتوانید برای طراحی سربرگ از آن استفاده کنید. برای طراحی سربرگ با هوش مصنوعی Visme، شما باید ابتدا به سایت Visme بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس از منوی بالا، گزینه Create را انتخاب کنید و از زیرمنوی Printables، گزینه Letterhead را کلیک کنید. در این صفحه، شما میتوانید از بین بیش از 100 الگوی آماده، یکی را برای سربرگ خود انتخاب کنید. همچنین میتوانید یک سربرگ خالی را انتخاب و طراحی خود را از ابتدا آغاز کنید. وقتی یک الگو را انتخاب کردید، شما وارد صفحه ویرایشگر میشوید. در این صفحه، شما میتوانید با استفاده از منوی سمت چپ، اجزای مختلف سربرگ خود را تغییر دهید. وقتی طراحی سربرگ خود را به پایان رساندید، شما میتوانید آن را با فرمت‌های مختلفی مانند PDF، JPG، PNG یا HTML5 دانلود کنید.

معرفی محصول چاپ آقا: چاپ فوری کارت پستال

AppyPie

متاسفانه این ابزار آنلاین بر خلاف موارد قبلی رایگان نیست و برای استفاده همیشگی از آن باید هزینه اشتراک را بپردازید. اما یکی از بهترین ابزارهای طراحی سربرگ با هوش مصنوعی است و شما میتوانید تنها با وارد کردن جزئیاتی که در طراحی سربرگ خود در نظر دارید، فایل نهایی را دریافت کنید. این هوش مصنوعی قدرتمند کاربردهای دیگری نیز دارد که با ورود به وب سایت appypie میتوانید آن ها را مشاهده و در صورت لزوم از آن ها استفاده کنید.

Simplified

وب سایت Simplified نیز یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی سربرگ با هوش مصنوعی است. این ابزار علاوه بر امکانات رایجی همچون انتخاب فونت، رنگ، اندازه و تنظیم متن تصویر، به شما امکان انتخاب کاغذ و گرماژ مورد نظر برای چاپ را نیز میدهد. هم میتوانید از الگوهای آماده سربرگ در این سایت استفاده کنید و هم از آن برای طراحی خود از صفر کمک بگیرید. در نهایت نیز میتوانید فایل سربرگ طراحی شده با هوش مصنوعی را با فرمت PDF یا PNG دانلود کنید.

ChatGPT

اکثر ابزارهایی که از هوش مصنوعی استفاده میکنند درواقع به نوعی از همین chatgpt کمک گرفته اند. اما شما میتوانید به طور مستقیم هم از این هوش مصنوعی قدرتمند برای طراحی سربرگ های اداری خود استفاده کنید. اگر حساب کاربری داشته باشید میتوانید به سادگی وارد chatgpt شوید و از او بخواهید که برای شما سربرگ طراحی کند. فقط کافی است ویژگی هایی که میخواهید در سربرگ رعایت شود را به او بگویید تا محصول نهایی را به شما تحویل دهد. حتی میتوانید چت جی پی تی را به نرم افزار word در سیستم خود اضافه کنید تا به شما طراحی سربرگ کمک کند.

مزایای طراحی سربرگ با هوش مصنوعی

مزایای طراحی سربرگ با هوش مصنوعی

  • صرفه جویی در زمان: در طراحی سربرگ با هوش مصنوعی، دیگر نیاز به صبر کردن ندارید. در کمتر از چند ثانیه، محصول نهایی خود را از آن تحویل میگیرید
  • صرفه جویی در هزینه: وقتی از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنید دیگر لازم نیست یک شخص متخصص برای طراحی های گرافیکی مثل طراحی سربرگ استخدام کنید. در نتیجه هزینه های سازمان شما کاهش خواهد یافت. ممکن است فکر کنید که ابزارهای هوش مصنوعی نیز هزینه دارند. تاحدودی حق با شماست. اما توجه کنید که همه ابزارهای هوش مصنوعی اشتراکی نیستند و بسیاری از آن ها را میتوانید به طور رایگان استفاده کنید.
  • طراحی بر اساس نیاز: وقتی با هوش مصنوعی کار میکنید، دقیقا همان چیزی را تحویل میگیرد که از او خواسته بودید. حتی اگر در انتها از برخی جزئیات راضی نباشید میتوانید از او بخواهید تا آن ها را اصلاح کند. هوش مصنوعی نیز بدون هیچگونه اعتراضی برای شما کار را انجام خواهد داد. پس در هنگام کار با هوش مصنوعی، دقیقا همان چیزی که نیاز و سلیقه خودتان بوده را دریافت میکنید.
  • خلاقیت: هوش مصنوعی بسیار خلاق است. حتی توانایی این را دارد که شما را شگفت زده کند. حتی اگر هیچ ایده ای برای طراحی سربرگ نداشته باشید، هوش مصنوعی با خلاقیت خود میتواند به شما ایده بدهد. اگر هم یک ایده کلی در ذهنتان باشد اما برای تعیین جزئیات مشکل داشته باشید، باز هم میتوانید قدم به قدم با هوش مصنوعی پیش بروید و از خلاقیت بی پایان او کمک بگیرید.

آیا محصول نهایی هوش مصنوعی کیفیت لازم را دارد؟

کیفیت سربرگ میتواند از دو بعد طراحی سربرگ و محصول چاپ شده نهایی بررسی شود. مورد اول به این معنا است که طراحی انجام شده مورد پسند شما و همچنین متناسب با کارکرد سربرگ باشد. در این مورد اختیار کاملا دست شما است و تا زمانی که محصول نهایی کیفیت لازم را نداشته باشد میتوانید دست از سر هوش مصنوعی برندارید و همچنان از او درخواست اصلاحات کنید. درمورد چاپ نیز کیفیت نهایی مربوط به کاغذ، رنگ های مصرفی و انواع چاپ سربرگ بستگی دارد. پس میتوان گفت که بله، سربرگ طراحی شده توسط هوش مصنوعی، کیفیت لازم و مورد تایید را دارد به شرط این که از کاغذ و چاپ درست استفاده شود.

درباره صالحی سئو

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar