خانه / کاتالوگ / قیمت طراحی کاتالوگ | عوامل مختلف موثر بر قیمت کاتالوگ
قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت طراحی کاتالوگ | عوامل مختلف موثر بر قیمت کاتالوگ

کاتالوگ ها نقش پررنگی در فروش محصولات یک کسب و کار و بازاریابی آن دارند. قیمت طراحی کاتالوگ میتواند تحت تاثیر عوامل مختلفی باشد که در این مطلب قصد داریم جزئیات قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در چاپ آقا را با هم بررسی کنیم تا با خیال راحت اقدام به ثبت سفارش کاتالوگ کنید.

عوامل موثر بر قیمت طراحی کاتالوگ

کاتالوگ ها متناسب با نیاز هر کسب و کار میتوانند در تعداد و ابعاد و تنوع زیادی طراحی و چاپ شوند که همین موارد قطعا قیمت آن را نیز تحت تاثیر قرار میدهد. اگر وارد صفحه خدمات طراحی چاپ آقا بشوید و محصول کاتالوگ را انتخاب کنید، موارد زیر را مشاهده میکنید که باید برای کاتالوگ خود انتخاب کنید.

  • ابعاد: ابعادی که چاپ آقا برای چاپ کاتالوگ در نظر گرفته شامل: مربعی 14 در 14 و 21 در 21 سانتی متر، A6 یا 10.5 در 14.5 سانتی متر، A5 یا 21 در 14.5 و A4 یا 21 در 29.5 است. مشخصا ابعاد بزرگ تر قیمت طراحی کاتالوگ را بالاتر میبرند.
  • تعداد صفحات: انتخاب تعداد صفحه های کاتالوگ بستگی به تعداد محصلاتی دارد که شما قصد معرفی آن ها را دارید. چینش محصولات و محتوای کاتالوگ به چه گونه است؟ پس از تعیین این موارد میتوانید تعداد صفحه های کاتالوگ را انتخاب کنید. چاپ آقا امکان طراحی کاتالوگ از 4 صفحه تا 96 صفحه را برای شما فراهم میکند و طبیعتا هرچه تعداد صفحات بیشتر باشد، قیمت طراحی کاتالوگ گران تر خواهد بود.
  • ضخامت صفحات: ضخامت صفحه کاتالوگ نیز مربوط به ماندگاری آن میشود. اگر ماندگاری و دوام بیشتری برای کاتالوگ های خود نیاز دارید، ضخامت زیاد را انتخاب کنید و در غیر این صورت ضخامت متوسط را انتخاب کنید. به شما اطمینان میدهم که حتی ضخامت متوسط کاتالوگ های چاپ آقا دارای کیفیت مطلوب برای ماندگاری مناسب هستند.

هزینه طراحی کاتالوگ

  • صفحات جلد: این مورد شاید کمی گیج کننده باشد. منظور از این قسمت انتخاب یک رو بودن یا دو رو بودن است. اگر محتوای شما به گونه ای است که میخواهید فقط در یک سو از هر جلد کاتالوگ چاپ شود، گزینه یک رو را انتخاب کنید. معمولا جلد های یک رو بین افراد محبوب تر هستند.
  • جنس جلد: قیمت طراحی کاتالوگ به جنس جلد نیز بستگی دارد. جلد کاتالوگ میتواند براق یا مات باشد که انتخاب آن هم به سلیقه خودتان بستگی دارد.
  • ضخامت جلد: وب سایت چاپ آقا به شما امکان انتخاب و طراحی کاتالوگ با جلد با ضخامت زیاد و متوسط را ارائه میدهد.
  • جهت: این مورد به جهت کلی کاتالوگ شما اشاره دارد.
  • جهت باز شدن: این مورد را باید بر اساس زبان محتوای کاتالوگ انتخاب کنید. اگر محتوای شما لاتین است، باز شدن از چپ و اگر محتوای شما فارسی است باز شدن از راست را انتخاب کنید.
  • نوع صحافی: برای صحافی کاتالوگ ها میتوان از منگنه، سیم یا چسب استفاده کرد. هرکدام از این موارد مزایا و معایب خود را دارند که باید با توجه به نیازتان از میان آن ها انتخاب کنید.
  • تیراژ: همانطور که احتمالا خودتان حدس زدید یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت طراحی کاتالوگ، تیراژ آن است. یعنی چه تعداد کاتالوگ قرار است چاپ شود. چاپ آقا امکان چاپ کاتالوگ از تیراژ 20 عدد تا 1000 عدد را برای شما فراهم کرده است.

هزینه طراحی کاتالوگ

هزینه طراحی کاتالوگ در وب سایت چاپ آقا رایگان است و درواقع شما تنها هزینه چاپ کاتالوگ ها را پرداخت میکنید. پس از انتخاب مواردی که در بالا توضیح دادیم، به قسمت بعد میرسید که باید جزئیات بیشتری را مطرح کنید. برای مثال باید انتخاب کنید که حوزه کسب و کار شما چیست. قاعدتا یک کاتالوگ برای کسب و کار های ورزشی با کاتالوگی که مربوط به نجاری است خیلی متفاوت است. وبسایت چاپ آقا حتی به شما امکان انتخاب رنگ هم میدهد! پس از انتخاب صنف مربوطه برای طراحی کاتالوگ، باید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته این مورد اختیاری است.

اگر فایل، لوگو یا تصویری دارید که برای طراحی کاتالوگ مفید هستند را در این قسمت بارگذاری کنید و هر توضیحی که فکر میکنید نیاز هست را در باکس مربوطه بنویسید. بعد از طی کردن تمام این مراحل و ثبت اطلاعات، تنها یک روز کاری طول میکشد تا کارشناسان چاپ آقا با شما تماس بگیرند و درمورد قیمت طراحی کاتالوگ با شما گفت و گو کنند. میتوانید هر جزئیاتی که میخواهید در طراحی رعایت شود را برای آن ها ذکر کنید و در کمترین زمان ممکن طراحی اولیه محصول را دریافت کنید.

اگر به هر دلیلی این طراحی مورد پسند شما نبود و یا قصد داشتید تغییراتی در آن ایجاد کنید، میتوانید 2 بار آن را ویرایش کنید و به کارشناسان و طراحان چاپ آقا اطلاع دهید که چه تغییراتی باید در کاتالوگ شما اعمال شود. پس از اینکه تاییدیه نهایی از شما به عنوان مشتری دریافت شد، کاتالوگ ها وارد فرایند چاپ میشوند.

طراحی کاتالوگ

مزایای طراحی کاتالوگ چاپ آقا

  • رایگان: خدمات طراحی کاتالوگ در مجموعه چاپ آقا رایگان است و تنها هزینه چاپ محصول از مشتری گرفته میشود. در نتیجه قیمت طراحی کاتالوگ و چاپ آن بسیار پایین خواهد آمد.
  • امکان سفارشی سازی: شما میتوانید تمام جزئیات شامل رنگبندی کاتالوگ را خودتان انتخاب کنید و حتی با ویرایش های مختلف کاتالوگی که دقیقا در ذهن دارید را تحویا بگیرید.
  • تحویل فوری: کاتالوگ های سفارش داده شده به چاپ آقا در کمترین زمان ممکن طراحی، چاپ و تحویل داده میشوند. پس اگر برای تحویل کاتالوگ های خود عجله دارید، چاپ آقا بهترین گزینه برای شما است. حتی در هنگام ثبت سفارش میتوانید زمان تقریبی برای آماده سازی کاتالوگ خود را مشاهده کنید.

نکات مهم در ارائه فایل طراحی کاتالوگ

اگر قصد دارید از یک فایل آماده برای طراحی کاتالوگ استفاده کنید، به منظور جلوگیری از مشکلاتی مثل کاهش کیفیت، برش خارج از محدوده و… حتما نکات زیر را رعایت کنید:

  • حتما فایل خود را از ابتدا با مد رنگی CMYK و رزولوشن dpi 300 طراحی کنید.
  • فایل نهایی را با فرمت های PDF،TIFF و یا JPEG ذخیره و برای چاپ آقا آپلود نمایید.

بیشتر بخوانید:

نکات مهم طراحی کاتالوگ PDF

10 نکته طلایی برای طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی

درباره صالحی سئو

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

avatar